160309 MEN BAJS? :)

Idag har det varit en ganska bra dag, faktiskt =) Vi hade bara en lektion, ULS, sen slutade vi för att våra två andra lärare inte var i skolan :D Och imorgon kommer en av dom inte vara i skolan heller, men det är andra lektionen och Ida,Jag&Nathalie har vattenarbetet vi kan jobba med under den tiden.. det ska väl vara klart den här veckan? :S

Idag har jag nästan bestämt mig att jag ska slinga håret, jag vill det so badly!! men.. jag är rädd för att det blir missfärgat!! Men det kan det väl inte bli hos en bra frisör? eller..? :S Jag har inte råd med missfärgningar, mitt hår slits ju som bara den.. och på sistone så har jag ju lekt mycket med la hair.. =// Inte ballt någonstans!!

Och idag fick jag en bekräftelse på att jag verkligen behöver en ny mobil.. Det var nämligen så att jag och ida hade sms:at lite, sen helt plötsligt när jag ska svara på hennes sms så står det "har ingen funktion".. vadå har min mobil inte längre en funktion för att skriva sms?? Och inte nog med det.. nej nej.. alla ikoner på den blev även som pusselbitar och tillslut stängde den av sig själv och efter att det sussat ett tag satte den på sig själv.. Och det var då jag drog fram min gamla mobil och hittade några roliga inspelningar som ida och jag spelat in i 7:an kanske? Det var en reklam om campino..minns ni godisen?? rund =)

Evelina; Hejsan, vill du smaka på våran nya campino?
Ida; Det luktar lite häst!!
Evelina; Hmm.. Det smakar sallad fast kripsigt!! :)
Ida; BAAAAAAAAAJS

sen skrattar vi bara xD och en inspelning till fast med ombytta repliker XD

Sen även en video på mig där jag sitter med idas pappas glasögon och säger; stört ört (non stop :D)
Och en till där ida hade en tröja där det stod "badboy" och gömde sig och jag låtsades leta efter na.. =)

Mycket vackra tider det där <33

Och tantgympan gick galant idag =) Ida och jag körde stenhårt!! (h5) :D

Nu ska jag gå och kolla på project runway och ballar av stål <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :D

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, en uppsats!

2009-03-17 @ 15:19:45
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: ida

hahahahha du e ju störd <3

2009-03-18 @ 09:47:05
Postat av: Evelina

Uppsats..;O

2009-03-18 @ 19:35:40
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahah, jag älskar oss!! <3 :D

2009-03-18 @ 19:36:15
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0