BATMAN :)

Inte för att skryta men det är jag som är evelina. och evelina gjorde 36 st armhävningar idag. dock inte på rad. men ändå!! :)

Just nu är jag trött som självaste gud var på en söndag och vill bara sova. Men ah, det är ju snart "ballar av stål" och "project runway"och det vill jag inte missa :O men jag kanske somnar under programmen.. skulle inte vara ovanligt :) MEN ALLTSÅ SKJUT MIG!! -allvarligt. Jag har inte börjat med spanskan. Just nu vill jag ha en tidsmaskin och spola tillbaka till söndagen, och sen spola framåt till fredagen. Jag är lycklig, imorgon kan jag ta 07:41 tåget.. det innebär att jag kommer en kvart sen, men att jag får sova en halvtimme (kanske mer) längre, och det är det värt. som fan.

Ett tillägg. I fredags var jag as duktig och skötsam på svenska lektionen, för jag ville visa för monika att jag klarar av sånt. jag har ju inte så mycket hybris. så jag tänkte verkligen vara duktig, sen när jag beskriver en dikt ur flera olika aspekter som jag, nathalie och ida kommit på så typ tycker hon att det är bra. men att jag ska vara tyst. för liksom en tjej läste upp en dikt och ordet "lemmar" var med. Och då så smart som jag är så dök det upp en tanke i mitt huvud. som jag så gärna ville säga. men hon gav mig aldrig ordet. min tanke var att dikten kan ha varit skriver för länge sen då ordet lemmar var vanligare. men nej. monika ville inte höra min geniala tanke. men, inte deppa för det. det är ju trots allt hon som går miste om det :D aha (i) smart kid again :D

Men nu ska jag kolla på TV. Ha det bra <3 :D
Just det, det blev visst en uppsats, GZ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0