Med Jenny :)

Hola, Moi,Bonjour,Goddentag,Hello och hej.

Just nu sitter jenny&jag och kollar på sommarkläder&skor.. vi planerar att åka till stockholm om 2 veckor då vi båda har samlat på oss pengar..:) (ja, lantisar brukar inte åka upp till storstan så ofta...södertälje är stan för oss..)

Jag var inte på prao:en idag..=// för att när jag vaknade pulserade (xD) mitt huvud och jag hostade/hostar som en misshandlad blåval. så nej, jag ville inte utsätta mina små barn för denna bakterie. Mitt lilla barn saknade mig. Det sa han till Ida :) så nu vet jag iaf att jag är saknad <3 xd

Här hemma har jag inte gjort mycket, jag vaknade 12:30 och vid halv tre kom Jenny hit och ska vara här hela helgen!! :D Vi ska ta pic's imorgon då jag kanske är liiite kryare och vi ska om ett tag kolla på Beck (den nya filmen, jag vet inte namnet xD)

Jag har hittat ett par as snygga skor jag vill ha.. men jag vet inte vart man köper dom? :S


Jag gjorde den där bilden själv *uppochnermedögonbrynen* !! :)

PUSS <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0