myslördag :)

Jag&Jenny vaknade runt ett tiden och kände ingen som helst stress.. vi gick ner och kokade te och åt mackor, MUMS. Efter frukosten har vi inte gjort mycket.. Jenny letar efter en ny bärbar dator på internet och jag efter en mobil.. EN VECKA SEN MIN IPOD FÖRSVANN, rip. Så jag funderar på att köpa en bra kamera+musik mobil, men det är fan inte samma sak som en iPod :'( vi hade blivit bra friendz..

Nu ska jag och jenny gå till ica och hoppas inte att vi stöter på icamackan.. vi ska köpa Ben and Jerry's glass. brownies eller baked alaska!! ta mig till himalaya <3

fast jag har ju en stor jävla lugg som döljer halva mitt face, så den kan jag ju gömma mig bakom om ett nödläge som icamackan skulle komma.. alltså, vad i helvete ska jag göra med mitt hår? luggen ba sväver på mig.. :(

Jaja.. måste kiiiiila.. Hejdå <3 Pussiiis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0