Prao :)

Idag var jag&ida på ådalskolan och prao:ade.. "Hej vi är praoeleverna" var det första jag sa när jag såg alla lärare sitta med sitt kaffe, ida tvinga mig säga nått.. det var det bästa jag kunde komma på då...:)

The kidz är så fina, ett pojkbarn som heter Joel pressa mig upp på typ en snökulle och ville att jag skulle leka herren på täppan. Och jag kan typ alla barns namn redan, :O men det kan vara för att jag redan haft några av dem efter skoltid, jag ledde skol IF -.- kul, en hel termin varje onsdag så ba; grattis en biobiljett..(y)... inte kuuuuuuuuuuuul. men jag är jag pro med barn iaf :) joel magpumpa mig också, och grävde i mina fickor i jakt på min mobil..

Fett sköna dagar iallafall, 08:10-13:20 :D

Jag känner ingen pepp,

Ha det bäst, <3 Puss <3 :D





Kommentarer
Postat av: Caroline :)

haha jag kommer ihåg tiderna asså fett duktiga vi va sen så ba en biobiljett :( SUCK



pussar älskar dig <3

2009-03-02 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0