SLAPPDAG.

Hej alla snygga.
Idag vaknade Jag&Jenny vid halv tre av att hennes mamma ringde, annars hade vi säkert sussat vidare att bra tag!! Det var så skönt att få sova ut.. :) Efter att Jenny åkt hem så har jag inte hunnit med mycket.. Jag har skrivit ett CV, ätit och nu är jag här!

Jag känner mig ganska stressad just nu. Jag har inte ens börjat med APU:n.. (fast jag har fört anteckningar av barnet xD).. jag har inte pluggat till ULS provet som jag missade på fredagen innan lovet, jag har inte gjort spanska övningarna jag fick och inte räknat matte till dit vi ligger.. allt ska hinnas göra nästa vecka..  Jag får väl börja någonstans imorgon.

Jag är sugen på te, men det är så jobbigt för att jag måste pricka av varje gång jag spolat på toan, vilket tryck jag har på vattnet när jag tvättar händerna/duschar och hur många sekunder/minuter. FATTA DET DYGNET RUNT I EN VECKA. nej tack.

Men jag kan inte hålla mig, måste göra te nu!! :)



Kommentarer
Postat av: Marianne

va? är det naturkunskap uppgiften, om det är den, när fick du den?!

2009-03-09 @ 20:47:44
Postat av: Evelina

Nej, det är min bror som har den uppgiften från skolan :) Lugn, Marianne :D

2009-03-09 @ 21:12:22
Postat av: mlutti

Fan jag blev också rädd där xD

2009-03-10 @ 19:26:24
Postat av: Evelina

Haha, men kära nån då =)

2009-03-10 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0