THERE IS NOTHING TO DO!!

Just nu sitter jag här och har ingenting att göra.. och jag får heller inte gå någonstans för att jag måste städa rummet imorgon?.. :S

jag funderar på vad jag överhuvudtaget kan göra och det är att titta på film, koka te, sova, titta på film och dricka te.. kul.. :)
Jag vill att det ska bli imorgon efter att jag städat för då ska jag och mamma åka och kolla på mobilen jag kanske vill ha :D
och jag vill också att det ska vara nästa lördag nu, för då har jag ska jag slinga håret :D
och jag vill ha ben & jerrys glass.. tänk er!!

Jaja, ska typ gå och kolla film och koka te eller nått.. känner mig som en mormor.. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ewe jag åt ben & jerrys igår (A) det finns lite kvar i frysen tror jag.. ska nog gå å äta snart :D

2009-03-22 @ 13:35:14
Postat av: Anonym

..gottegris ida :)

2009-03-22 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0