KÄRLEK ON LA TRÄNINGS

Alltså, hahahahha.. jag älskar våra träningar!!!! alltså, jag älskar inte att jag grise-knorrar!! När vi strecha när det var knäpptyst, just då ska jag börja få anfall.. och savlivet ba RATATAAAAAAAAAAA spruta.. alltså, jag har typ över mycket vätska, jag lovar.. fast bara ibland.. och det är Idas fel, hon ba härmar cp:et XD och hon är ju så lik, det är helt sjukt!! :D

Och nu sitter jag har nöjd för att jag lär mig sony ericsson lite mer (a) :D och jag måste bara säga tack till ida och annie för den fina videon dom hade spelat in till mig när dom var liiite påverkade :) as vackra är ni <3 :D

Men nu ska jag dra iväg och käka lite så att mina muskler överlever!! :D

Adios my love <3 :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha på torsdag är de dags igenxD <33

2009-03-24 @ 18:06:15
Postat av: Evelina

Haha, lätt och det kommer stinka skiiiit.. :(

2009-03-24 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0