vet ni hur svårt det är att komma på överskrifter, eller?

Det bästa med prao:n är att jag slutar 13:20 varje dag!! <3 tänk om jag alltid skulle kunna får göra det :'( 

jag har börjat funta på att byta unge, för idag la jag märke till ett pojkbarn..:D han.. tuggade på en lärare.. det fick mina tankar att sväva iväg.. jag vet att läraren är kristen, för jag har själv haft henne och jag sa satan, då sa hon åt mig att inte kalla på satan han själv..:/ men iaf.. hon har en rund brosch under hakan.. och då tänkte jag såhär; Barnet vill tugga på henne, hon ger han sin hand, hon vill heela han (i), jag lovar!! :o

fast idas och mina barn har blivit våra anhängare.. dom dras till oss :) så det skulle vara en svår separation!! :/ fast pojken vet ju inte att jag studerar han, det är intressant, jag analyserar han! :D men det skulle vara lättare att ta tugg-pojken, han har lite mer..udda..annorlunda.. beteenden :) så jag kanske drar en remix av dom :)

Och det är ju kul. Första gången ida&jag var där och frågade om prao så frågade dom om vi gick i åttan.. aa och idag när jag frågade om jag fick kopiera papper hon ba; och vart kommer ni ifrån? går ni i sexan,sjuan,åttan..? NEEEEEJ.  vi går i första ring på gymnasiet faktiskt. -.-, dudå din hagga -.^ ?

Men jag känner väldigt het nu, och hostar som en tillklämd s-nake. så jag ska gå och ta tempen :) Byee <3 :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0