HALLÅ

Första lektionen idag var inställd.. men det var ju kul att sitta i skolan 1h och 35min extra, vem vill inte det? :) iaf.. för att fördriva tiden så gjorde ida,nathalie och jag två videos XD.. första var på mig när jag härmade våran gympa "fröken" alltså jag var så lik :O Och andra videon var på Ida, hon lekte ett cp från gympan och var as lik :O:O ida är mästare på att spela cp..
Och ikväll är det träning och Jag&Ida kommer skratta så mycket åt "fröken" och cp:t så att vi inte orkar springa på tjockmattan..!! fatta katastrof typ.

För ett tag sen fick jag in musik på min mobil!! Jag är så pro. :)

Något som inte var så myzigt idag var att bli mulad.. din snopppojke

nu blev det brått till träningen, skriver senare, pussys :D



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mulad av vilken snoppojke? :O :P

2009-03-24 @ 18:36:04
Postat av: Evelina

La snoppis leijon

2009-03-24 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0