140309 LÖRDAG =)

Hejsan mina lurveldjur =)
Idag har jag inte gjort mycket kan jag säga.. vaknade vid 2, efter det åt jag frukost och sedan har jag bara skrivit på ULS-uppgiften.. Men jag vet inte ens när det ska vara klart? :S Någon som vet? :)
Men snart ska jag ge upp och sluta med arbetet och baka!! det var länge sen :D men jag vet inte vad jag ska baka.. =( vilket beskymmer...

Och ikväll är det även melodifestivalen, jag har inte varit en sån tapper tittare, men finalen vill jag väl allt se =) jag har inget bättre för mig heller så, melodifestivalen passar utmärkt xD

Men eftersom jag inte kommer på något mer att skriva så ska jag gå ner till nedervåningen och typ baka kanske.

Skriver mer senare då jag är klar i huvudet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0