190309 SUNNY DAY :D

Idag har det vart en mycket händelsefull dag må jag säga.. Allt började med att jag försov mig (igen) en timme och 40 minuter.. Jag vaknade 08:19, och mitt tåg gick 08:13.. Men som tur var gick det en buss 08:47 så det hoppade jag på med Ida som var så snäll och av någon konstig andledning inte åkte till skolan med 08:13 tåget.. :) Med tanke på att vi nästan åkte en timme senare så kom vi bara en kvart försent.. :) Och jag hann inte äta frukost eller gå på toa denna morgon så jag var ju typ hyper.. Och när vi väl kommer till skolan så ska jag och ida presentera våra böcker vi läst inför en mindre grupp.. det var ju kul att monika ens lyssnade på vad jag berättade? Hon bara satt och kolla på klockan och klassen för att dom gick ut för att vi slutat.. så JA, det känns ju bra!! Jag som ansträngde mig för att verkligen berätta så lyssnar hon inte ens? och hon klagar på mig som leker muslim på lektionerna...;O

Sen var det lite matte innan lunch, och dagens lunch var Gull-lars soppa.. eller with andra ord Gulasch (?) soppa... OMUMS!! Så det var ju bara tur att jag hade sparat mackan jag köpte efter svenskan... Och på engelskan skrev vi gamla nationella skriv prov, det kändes ganska bra.. förut att jag var så dum i huvudet och skrev; who did you find me? istället för; how did you find me?.. Mycket dumt gjort..

Och när vi slutat vid fyra tiden skulle ida och jag springa till "Fridhemsplan" bussen.. och det var då jag var nära på att bli påkörd av en cyklist.. Jag och ida sprang ner för en trappa och samtidigt kommer det en cyklist jag inte ser, men som Ida ser så hon ropar att jag inte ska springa.. Men jag hörde inte så jag kuta ju som fan. Helt plötsligt hör jag lite ljud sen ligger det en dam vid åldern 35+ på marken med däcket snurrande.. Och vad fan ska jag göra liksom? xD Jag bara står där och kollar på henne... och ida säger att jag ska säga något.. och då sa jag; "förlåt".. (?) fast det liksom inte ens var mitt fel? visst man är ju dum i huvudet som springer ut på en tratoar, men liksom hon såg mig lika lite som jag såg henne? så det var ingens fel helt enkelt, bara en olycka, och hon fick bara lite skrapsår.. och jag är glad att både hon och jag klarade av detta tillfälle med livet i behåll.. :) När jag vänder mig om står hela klassen vid busshållsplatsen och stirrar på mig XD och liksom, vid sånna här tillfällen tycker inte jag att det är pinsamt? och.. jag fick inga skuldkänslor för att hon ramlat heller, jag skulle fått det om det bara hade varit mitt fel.. men nu var det inte så :)

Och idag var Ida och Jag på core som vanligt, (yeah), och det är ju så jobbigt!! Jag vill bara skrika!! Och det var ju lite svårt att koncentrera sig när det luktar skit och när en lite störd är nöjd.

Och nu tror jag att jag skrivit mitt längsta inlägg någonsin, och jag vill säga grattis till jenny om hon läst såhär långt =)

Ett tillägg.. Jag tror att jag typ jag har överflöd av vätska eller nått.. mina ögon rinner, min näsa rinner och jag typ dregglar?! vad är detta frågan om? och jag spiller ut saker...

Jaja, nu ska jag träna lite mer spanska, för att imorgon har jag nån muntlig jävla redovisning och ett test... men pluggandet lär inte bli av..
Och jag skrämmer mig själv när jag hela tiden stänger av mitt alarm i sömnen?! Vad fan gör jag?! Någon tips på hur man ska göra för att inte trycka av alarm i sömnen?! :)

ÅH, höll på att glömma!! Imorgon ska jag fika med Emelie efter skolan, det ska bli as mys!! Jag saknar dig Emelie <3 efter det ska jag hem, packa saker och åka till Kusini i La Södertälje och sova där.. Vi ska slinga flickans hår igen.. =)

Nu ska jag sluta :D Ha det bra!! PUSS :D





Kommentarer
Postat av: Emeluttaschni

saknar dig med, ska bli fett mys idag Vanilla ;D<3

2009-03-20 @ 09:39:52
Postat av: jenny

Hahahaha cp.

2009-03-20 @ 17:23:33
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

:D Det var mys! =)

2009-03-21 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0