:)?

Idag har jag faktiskt kännt mig bättre än dagarna innan.. Jag har inte varit lika depp..:) men alltså, något beskymrar mig, jag vet själv inte vad, irri!! :'(

Och jag längtar till helgen då jag ska vara med Jenny, det ska bli såå skönt <3 vi ska göra det som det känns att vi brukade göra, alltså det känns as länge sen vi var..</3.. men vi ska somna till en film, dricka mosebacken, gå till ica(även om ica-mackan är i kassan..), slinga håret(på jenny, annars brukar jag vara offret XD..) och kolla kläder och prata.. jag längtar stenhårt! :D

Och jag längtar till vår/sommaren, jag vill bara ha nya kläder&skor.. sen ska jag färga håret ljusbrunt och ba slinga det, jag vill ha något nytt.. jag vill bli "ny", alltså :O hejdå emow. och mitt hår kan ju bara ta sig, det blir inte längre!! eller jo, det blir det, men det går ju as sakta..

Snart ska jag gå och möta Carro på station, så jag måste ju

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag längtar också! Hela helgen va?! :D <3

2009-03-03 @ 18:04:06
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lätt <3 :D

2009-03-03 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0