kvällsfunderingar :D

Jag har feber och hosta nu, men jag känner mig ändå inte som en sjukling.. men jag skippar träningen idag iaf, jag som var taggad :O

VI DEMOSTRERAR MOT FRÖKNAR SOM DRICKER, SÅ ATT MAGARNA SPRICKER!!!  så sjöng jag och mitt team när vi var små.. varför skulle vi stå ute när dom fick vara inne på rasten? :(

Underbara uppblåsbara barbara, och hennes rumpa den kan man pumpa plopp! och när man pumpat så kan den pysa plopp! så sjöng jag för min mamma. hon sa att jag inte fick sjunga så.

Markus - Eve, du är så ful, cp!
Evelina - Åh, markus, du är så snygg!!
Mamma - Men eve, sluta nu..

Markus - Eve, dra dampo. *slår mig*
Evelina - Men varför har jag damp? *slår tillbaka*
Mamma - Evelina, varför har du blivit så aggresiv?


Jag har kommit på att när jag dricker te med socker så får jag ont i tänderna.. men jag brukar dricka te med honung :Ddet är myz!

Imorgon blir det nog en rätt chill dag, klassen ska på föreställning på futurum, Järnas vackra biosalong :) PUSS PÅ DET!! :D smittar feber, btw? :)

PUSS <3 :D









Kommentarer
Postat av: Anonym

inse din family hatar dig

p.s. hahahahahahahh "smittar feber?" hahahahahah asså du är blond du haahahahhahahaha /starbrotha

2009-03-05 @ 22:47:14
Postat av: Evelina

.. dom älskar mig?

nej, christoffer.. :)

2009-03-05 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0