110309 SNÄLLA.

Prao:en idag gick bra, det är kul att rätta matteböcker, tro mig!! :D Och idag skulle barnen ha slöjd, så när Ida&Jag var påväg till slöjden såg vi några tuffa ene barn.. Och dom stank rök.. Så ida pratade lite högt och sa fan vad det luktar rök!! och dom tuffa bara vände sig om! :o och Ida&Jag fick en skratt attack (?det var egentligen inte ens kuuul)... Sen kommer det en lärare den kristna Gunilla (det finns många gunillor, måste hålla dom isär) och vi kommer på en plan.. Så Ida ljuger för Gunilla att dom dumma barnen sa att vi var dumma i huvudet och att det inte var acceptabelt att dom sa så!! "Ene har förändrats så mycket sen vi gick här, helt respektlöst" och Gunilla nappa på det och gick ut och sa till dom (dom stod och rökte) och vid fönstret därifrån man kunde sen dom står jag och ida och vinkar åt dom!! XD det var så jävla kul! små barn.. töööh.. sen kommer Gunilla fram till oss helt seriöst och säger att hon sagt till dom nu, och Ida ba; det är bra! dom måste lära sig att respektera andra! och jag står helt böjt av garv och skakar för att jag inte får skratta och låtsas typ klappa mig på benet eller nått XD HAHAHAHA, alltså <3 Jag&Ida på prao = <3 :D

Och idag var jag på Media Markt för att kolla efter en ny mobil, men nej! Jag hittar ingen jag vill ha :S... Det suger, må jag säga! Och på fredag så ska Jag och Jenny till Stockholm för att handla lite kläder,väskor och kanske skor? :) Hoppas iallafall att det jag vill ha finns!! Annars kan affären gå och skjuta sig.. Och jag vill bara ha tillbaka min iPod just nu, jag bryr mig inte om vem som tagit den eller allt tjaffs!! Jag vill bara ha den :'( <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0