090309 EVELICIOUS

Segt var det att vakna imorse.. somnade väl vid halv 2 inatt, INTE bra gjort av mig.. så idag har jag varit trött till maximum + ont i huvudet =//..

Jag fick ryck om att köpa en ny mobil, så vid sex tiden åkte jag och mamma till elgiganten.. Min plan var att köpa en sony ericsson W595 vit/röd.. men när jag stod där och kollade på den fick jag panik, för jag visste inte om jag ville ha den eller inte... För jag har även kollat på två andra mobiltelefoner.. Nokia express music 5800 och Sony Ericsson W715 silver/guld... Men dom finns inte i butiken än, så jag antar väl att jag får vänta på att dom kommer.. för jag vågar inte chansa och beställa hem någon av dom, eftersom dom bara går att förhandsboka...

Och nu sitter jag här, kom hem från träningen för ett tag sen.. Och snart ska jag väl äta något, fast jag aldrig är hungrig efter att jag tränat.. Men min kloke broder säger att jag måste för annars har all träning gått förlorad och det vill jag ju inte!! :) Och jag vill även göra mig en kopp te, för jag fryser =//.. hoppas inte jag typ får återfall och blir sjukling igen.. det vill vi inte!! :) Och nej jag har inte börjat med min APU-uppgift..

ÄT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0