120309 KALLEBALLE. :)

Shalla. Idag vaknade jag 07:43, när jag egentligen skulle vakna 06:40.. På grund av denna 1 timmas försening innebar det att jag var tvungen att bara klä på mig, sätta upp håret, borsta tänderna, kleta på foundation för att inte vara ett gående lik, ta en macka utan någonting och gå och äta på vägen. Jag lyckades göra detta på 8 minuter, mitt rekord!! och jag och ida var framme i skolan i tid :) bra det!! Imorgon är det fredag vilket innebär att jag slutar 13:20 (som vanligt) och ska hinna med 13:41 tåget för att åka och shoppa med Jenny!! Jag längtar som ett ollon. Nu ber jag till messias igen, snälla låt mig hitta mina önskemål!! :D Jag behöver det, jag lovar.. Jag har typ inte handlat på as länge, jag minns inte ens senaste gången och då äre illa må jag säga..

Idag kom det en vikarie till skolan som ville presentera sig för barnen för att hon ska ha morgondagen med dem ensam och vara lärare för klassen ända fram till påsk. Och då fick barnen presentera sig och då var det ett flickebarn som heter Ida som sa
Ida ; Jag heter Ida, men kalla mig Idaslida :) (och hon var seriöööös..!!)
Läraren ba ; Nej, jag tror jag kallar dig Ida.. ;O

ALLTSÅ, det var så himla fult och roligt XD... ofta man vill bli kallad det? stackars barn..töööh.......

Och en lärarstudent som jobbar i samma klass som vi frågade även om jag och ida ville vara barnvakt åt hennes barn.. =) lite extra pengar iaf :D

Men nu ska jag gå ner och äta lite innan träningen.. Idag är det core =) tagga!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0