150309 INNEDAG :)

Tja :D
Jag har inte så mycket att berätta, tråkigt nog!! Jag har suttit inne hela dagen på min säng och försökt få ihop ULS-inlämningsuppgiften men Maria har ju inte ens berättat när det ska vara inlämnat, så jag chillar med det :)

Imorgon börjar även skolan igen... jag vet inte om det ska bli skönt eller inte... =) men det ska bli kul att få träffa alla igen :D

Och det känns ju bra att vi ska vara klara med geografi arbetet om vatten denna vecka!! (y) ;O eller vad säger ni Ida och Nathalie? :D

Jaa.. eftersom att jag inte gjort något idag har jag heller inget att berätta så ja.. inlägget blir väl inte längre än så här :(

Det som återstår att göra innan jag lägger mig idag är att; göra lite spanska, duscha och dricka te =) sen måste jag sova så jag är pigg till skolan :D Jag tror även att jag ska kolla på Parlamenten som bla besöks av Johan Glans :D Och så ska jag nog kolla på Beck - det tysta skriket som börjar direkt efter Parlamentet på 4:an :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0