IBLAND ÅNGRAR MAN SIG

ULS-provet jag skrev gick väl bra tror jag :) Vi fick även tillbaka våra matteprov igår, VG :) och flåååt nu ida, men IDA fick 30/33 på matteprovet. Hon var bäst i klassen!!! :) nananannaaaaaaaaaa!!! :D

Jag vill bara HURRA för vädret vi har!! Hoppas det håller i sig och att det snart blir varmare :D

AAAAh, jag vill få ljusare hår nu!! Jag är ju dum i huvudet som går från första början och slingar mer i mitt redan naturliga hår med blonda slingor.. alltså jag ångrar mig djuuupt.. jag vill ha det håret igen!! Ibland är man ju dum i huvudet.. och då slutar det med att man ser svarthårig häst med en ljus utväxt så att man ser skallig ut och sen orange:a ränder i det (y) MMMM.. gud så vacker!!
Jag ångrar mig.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0