kom igen! :D



YO. Idag träffade jag&ida våran förra klassföreståndare, Mia <3.. Alltså man saknar henne verkligen, hon var bästa läraren jag mythar inte!! :O Hon har btw, en bulle i ugnen!!!! :D :D

När jag kom hem idag somnade jag vid 2 och vaknade vid sex.. då sov jag ju ändå i 4 timmar ungefär. Men jag är fortfarande trött.. :/ Och jag har fått hosta.. Och jag vill bara att det ska bli vår.. slasken och snön gör mig mer depp än vanligt.. jag behöver solenergi (i) :D gissa om jag kände mig smart nu eller :) och jag längtar till la helga. Då kommer Jenny <3, hihi vi ska göra en vår-edition nu..!! :D om ni remember la vinter pic's.. :)

Alltså, nu förstår jag varför jag är så skillad på engelska! Jo, för att vid varje engelska lektion har jag sjungt; Old McDonald had a farm, E-I-E-I-O, and on that farm he had som pigs E-I-E-I-O, oint onit here, oint onit there, everywhere oint! (8)

OCH, jag är taggad på en kväll med guitar hero och sing star!! <3 :D


JAG HAR DAMP HELT SERIÖST, KAN NÅGON SOM VAR DÄR VARA LITE SNÄLL OCH FRÅGA DOM SOM VAR DÄR, NI KÄNNER VÄL ANTAGLIGEN DOM LITE BÄTTRE ÄN VAD JAG GÖR, SNÄLLA KAN NI INTE BARA SÄGA ÅT DOM ATT IPODEN ÄR BORTA OCH ATT NÅGON HAR TAGIT DEN?! TÄNK, NI ÄR VÄNNER, ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FÅ FRAM DET DÅ?! nej det är det fan inte..så..snälla<3

Puss&Kram skumbanan :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vår-edition XD

2009-03-05 @ 07:08:33
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Caroline

Asså vad är det med dom ?!?!?!?!?!?!?!?! det är ju bara att ta fram den, hur svårt kan det vara???

2009-03-05 @ 19:34:27
URL: http://lilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0