MER KLÄDER :D

Idag åkte jag och emelie till Södertälje och kollade på Johan Palm som uppträde på den lilla scenen brevid H&M :) Mycket bra var han och så söööööt!! :D Först när jag såg han kunde jag inte förstå att det var han, men sen blev det bara bättre och bättre :D

Efter det gick jag och emelie och åt på Nancy's. Frukost mackor blev det för oss båda :D Mums :) Sedan gick vi runt på stan ett tag.. Hittade två tröjor (se nedan) och en foundation :) hade 20 % rabatt på kosmetik så jag kände att jag skulle ta den! :D

Nu väntar plugg. som fan. inte kul. inte okej.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt klänning!

2009-05-29 @ 13:09:29
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0