RÖD SOM EN SCHIMPANSRÖV

Igår kväll åkte jag hem till Jenny och sov där! :) Vi slingade hennes hår (typ 3 gången?) och det blev bra! :) Idag, tror jag att vi hade väckning vid 10 kanske och vi gick ut strax efter det och låg och pressa i solen till efter 2.... 4 timmar sol gav mig en väldigt röd bränna... Alltså jag har klagat hela tiden efter klockan 2 på hur jävla ont jag har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men jag får skylla mig själv. :(

Efter klockan 2 duschade både jag och jenny lite fort, sedan åkte vi ner till stan och jag letade efter solbrillor.. Jag hittade faktiskt men köpte dom inte... Efter stan (södertälje alltså) så åkte vi till skopunkten och där köpte jag ett par sandaler :) kommer se ut som en grekisk krigare nu :) och dom passar ju så perfekt med mina hälften (japp, bara framsidan är röd och halva smalbenet, men låren och högre upp är det ill-rött..) brända ben :) Och mitt ansikte ska vi inte tala om, jag säger bara SALAMI :(

Så nu sitter jag här alldelse ensam för mig själv.. och bara klagar över hur ont jag har... Och ingenting bra kommer det på tv heller... ÅÅÅÅÅÅÅH :(

Hejdå :D <3 :D
      

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha, jag har skit ont i smalbenen Xd dom är sönder brända XD imorgon ska jag vända på steken!

2009-05-30 @ 21:29:52
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0