SUG SLAK BALLE

fan chilla..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Valborg.
Då åkte jag till Emelie vid tre ungefär.. på stationen mötte jag carro och sedan mötte vi emelie :) Vi gick och åt pizza och sedan gick vi hem till emelie för att börja fixa oss :) vid 8 kanske åkte vi hem till André.. där var det lite folk :) sedan gick vi ut till en korsning där vi mötte nya människor, vissa man kände igen från skolan x).. därifrån gick vi några vidare till emil vid 12 ungefär.. vid 3 tog jag emelie och carro bussen hem :)

och igår åkte jag och carro hem vid 4... vi var hemma vid halv 6 någongång :) och min kusin var hemma hos mig också :) och sedan fick jag ryck om att jag skulle ta av mig mitt bandage.. och det var då jag visade mamma min stackars hand.. den var helt svart och as svullen :( så vi åkte till södertälje sjukhus.. där satt jag mamma och kusin jenny från klockan halv 8 till över 11.. Det var inte nice någonstans.. det luktade sursvett från tajtbrallaN^ framför oss och ingenting hände.. och det sämsta var ju att dom ville röntga min hand på en gång utan att känna på den typ... och ingenting var ju brutet så det var ju helt onödigt..!!!! fick en jävla linda runt handen... aa och det sitter kvar nu med...

Idag vaknade jag runt halv 12 med min kusin brevid mig.. men hon skulle hem på en gång typ.. när hon gick så började jag göra lite på svenskan och ulsen.. snart klar (y) nej. Imorgon ska jag fan verkligen jalla. ulsen är jag typ klar med, ska bara få adressen och skicka in den.. sen senare när jag är klar med grejerna typ 7 eller 8 ? ska jag åka till tumba en stund.. ska sova hemma sen :-)

Jaja, ska hoppa in i duschein. :)

Hejdå lärjungar :) <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0