2009-11-16, måndag

Godkväll!

Idag har det inte varit någon händelserik dag, jag har dödat en fluga i "sömnen". Ja, jag var inte riktigt vaken, jag halvväcktes av ljudet att flugfan flög in i min TV som stod på. Det lät fan as mkt, jag försökte somna om men nästa stund jag med en tidning i handen och drämde till den. Den satt helt oskyldig på TV-bänken och reagera inte på någonting..... :( Jag ångrar det jag gjorde.

Efter det la jag mig skönt i sängen igen och återvände till min skönhetssömn. Vaknade nästa gång runt 2 och sedan dess har tiden gått jätte fort! Och jag har inte gjort någonting vettigt..... Men jag ska faktiskt snart göra det, för snart är det time out, då min bror kommer hem från sin innebandyträning och då får jag inte sitta vid den här coola saken längre. Han har high tec prylar, datorn visar hur många grader det är i den och lyser blått. Jag vill också :D haha!
och den är typ genomskilning på sidan i form av ett X så man ser in i det. fan jag blir impad :D
Jag är nog en nolifer.

Sociologi provet äger rum på onsdag, det måste jag pallra mig till iaf. Men jag känner mig bättre faktiskt, min feber har sjunkit. Det var fan på tiden :O haft det i 6 dagar. Så om jag imorgon känner mig ännu bättre, då får jag gå till skolan på onsdag! :D Ida tyckte det var något fel på mig som vill till skolan, men på riktigt det måste väl alla vilja om man i en vecka varit isolerad och sjukt rastlös? am i right? ;D men om jag har.

Jag satt och kollade på när min bror spelade wow för nån dag sen, och /dance alltså finaste dans rörelserna!!!! Jag har det i mig nu.

Men ska gå och äta en kaka, höres!





Kommentarer
Postat av: jenn

haha men de finns ju aldrig något att göra på dagarna när man är sjuk :P och på tvn är de bara såna där tråkiga "ring in program" eller 2våra bästa år" - JÄMT!

2009-11-16 @ 22:13:11
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0