SNORIS

God eftermiddag!

Jenny har åkt hem och nu är jag ensam igen!
Okey dokey, nu har jag haft feber sen tisdags och det går inte över, inatt blev jag också jättesnorig så mycket att jag vaknade av det, och mina tårar rann som amazonas för att jag var täppt i nån tårkanal = jag kunde inte sova. Vid 7 satte jag på tv:n och började kolla, men var tvungen att blunda varje gång det blev lite ljusare bild för att det blev som att jag hade en nys i hjärnan. Men jag lyckades tillslut att somna! :)

Jag hade då inte tänkt att göra så mycket idag..... Gå ner och koka lite te kanske, det är bara vägen tillbaka till sängen som är lite kämpig då trappen kommer, den tar kol på mig. Jag ska snart leta upp nummret till vårdguiden så ska mamma ringa dit idag eller imorgon.....

Aja, eftersom att jag är efterbliven nu, så skriver jag säkert mer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UH :) <3

2009-11-14 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0