ONSDAG

Tjenare! *skånsk röst*


Jag kommer inte på något att skriva, står still i skallen. Jag var och gjorde provet i skolan, höhö det gick inte så jättebra tror jag. Satt och stirra på pappret i några minuter innan jag fattade vad som stod på det. Sen började jag skriva och det kändes inte som att jag kom fram till saken heller... Neäe, inlämningsuppgift hade varit bättre i detta kapitel. (Genus-feminism). Och ingen överraskning, jag har fortfarande feber, och nu har även mamma blivit smittad tror jag. Hon skulle krama mig en healande kram igår och krama mig sitt hårdaste, hoppas inte hon blev smittad istället :(

Och idag åt jag min favorit, thai mat. Alltså helvete vad gott det är, om det är mellan starkt och inte sött. Annars är jag inget fan av sån mat! Potatismos är nog min favorit :D

Och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag blir frisk till på fredag så att jag kan njuta av studiedagen. Om jag är frisk ska jag till Stockholm med Barret och kolla lite.

Men imorgon blir jag hemma igen, och jag har massor att göra. As mycket i skolan nu verkligen, men jag får väl bara börja beta av med grejerna som kommer närmast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0