SOMEONE NEW! :)

Hejsan :D LEEE nu!

Idag är det onsdag.. Det har varit en lång dag. Men rätt så kul ändå! Idag har vi (emelie, ida, nathalie & jag) gjort våran matte-undersökning så nu är den lite klar haha :D Men sen så har jag haft ont i ansiktet heeela dagen :O jag kom på att jag hade ont när jag stod i duschen imorse och jag har haft ont hela dagen. Tog fan en alvedon för det, hahah hjälpte inte :(.... Jag tror jag har pressat ihop tänderna under tiden jag sovit... :O

Sen så fick vi tillbaka vårat sociologi prov, alltså fan vad grym jag är; MVG :) och jag hade feber när jag gjorde det.... slå det fuckos.

Åh, jag och lilleman är så goda vänner! :) jag får han att ta efter mina värderingar! mohaha :D så ska hans pappa göra mat.... alltså fan jag hatar när han ska laga mat, han tror att han är någon köksmästare som bara tror att han kan mixa ihop saker. Igår t. ex så mixade han ihop massa grönsaker och köttfärs till nån röra som lukta röv och smaka anus. Och lillman hatar alla grönsaker som finns, tvingar han äta en gurka och paprika till varje måltid och han grinar typ.... så hans pappa tycker att "man kan möla ner vad som helst i en röra för det smakar ingenting, det som inte syns finns inte" okej.. efter ett tag lät det såhär;

Lilleman; TWWIII *spottar ut maten på tallriken + grimas* DU HAR JU INTE MOSAT MORÖTTERNA DIN KLANTSKALLE!!!!!! (till sin far)

alltså så fin unge.

 

Fick den här hunden av han som har gjort på dagis. Jätte söt :D

 

 


Kommentarer
Postat av: jenn

Hahaha, fan va taskig du är mot matteboo xD

2009-11-26 @ 17:34:18
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0