I VÄNTAN! :D





AAAAAAAAAH! Redan fredag :) toppen på snoppen!
Jag sitter och väntar på att kusin ska trilla in, hon vill komma
och jag vill att hon ska komma trots omständigheterna! hon
säger att hon är immun, *ta i trä*......

Och idol är det ikväll på fyran! wiiho, ikväll kör dom duetter!
paren;
Tove - Erik
Eddie - Reza
Kalle - Mariette

Jag sluka nyss en kopp te, och jag vill att jenny rappar på
för jag vill dricka min andra kopp nu!!!!!! funkar inte utan jenny.
snorig är jag också nu..... :(

Jag har upptäckt Elvis och 2 ½ män nu under tiden jag varit hemma :)
Helt fantastiskt!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha nej men okej, här har man slutat läsa din blogg i några dagar FÖR DET ALDRIG HÄNDER NÅGONTING.och vad händer? Man loggar in, NY DESIGN, O TYP 6 NYA INLÄGG. ewe ikväll äre öl, om allt är som det ska så kommer du få några sms, ewe du är älkling. eller hur vare? krya på dig, iskall.

2009-11-14 @ 15:59:02
Postat av: jenn

Snygg design hörru ;)

2009-11-14 @ 17:04:53
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0