MELONLJUS <3




Hallå pysslingar!


Jag känner mig REDAN bättre :) 12 dagar senare.  Och jag tror att jag har hittat el medicino. Min mummis bumbidryck, lingonsaft på lingon hon själv plockat i skogen! Den gjorde mig friskis på en gång! Så idag har jag faktiskt varit utanför huset, har varit på H&M en sväng med mamma och sen åt vi ute också :) Men jag ska vara hemma imorgon också för att bli helt frisk.

Ja, jag har inte gjort så mkt annars under hela helgen... Tänkte bara svänga förbi och säga tjafan :) Jag ska se på film nu med min favorit skådesspelare Julia Roberts. :)

Kommentarer
Postat av: jenn

Haha mormors lingonsaft :D den måste jag smaka!! :D

Och den där "skådespelaren" är en "skådespelerska" eferesom att det är en tjej ;) trollunge :D <3

2009-11-22 @ 23:01:43
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0