MIKI LAKI

Jag var och hämtade anteckningarna från Ida för ett tag sen, tack för det fina häftet jag vet att du kämpa :D Och när jag satte mig ner och läste igenom det, det SÖG verkligen. Radikalfeminism, låter ju som en sjukdom! "Tja jag lider av anarkafeminism"... BLÄÄÄÄÄÄÄ. tråkigt tråkigt tråkigt.

Men rätt som det var så såg jag en liten text på sidan av pappret som sa "Jag tror du är på efterskälken" och jag upptäckte att det var min stil, att JAG hade skrivit det på Idas papper. Och FAN vad glad jag blev av en liten hälsning till mig själv! Och fan vad ni som sitter brevid mig måste vara glada som får små kommentarer på era anteckningar, jag vet att ni inte gillar när jag ska klottra just då. Men waow ni gillar det sen!

Aaa, tillbaka till studierna! 8-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du, jag var också med och häfta ihop det där häftet!

jag gjorde mycket jag också, vill också ha creed för det! :P <3

2009-11-17 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0