TJULELULUU

FAN vilken lång dag det har varit, känns det som. Första lektionen var idrott = badhus! Det var skit kul men as jobbigt hahaha :O Jag fick äran att livrädda både Ida och Ingeborg och jag är så grym på det :O som en utter i vattnet.

OCH OOOH <3 hahahha jag älskar staffeten vi gjorde. Hahha fan vad jag blir aggresiv när det är tävlingar, jag var först ut så jag ba slängde ut med mig mattan på vattnet och ba sprattla satan dit och tillbaka och järngänget vann hela tiden... vad ska man säga ;)

Efter det vare dags för historia med våran lärarkandidat Kalle. Fan vilken kille hahaha, helt iskall. Dricker typ varannan minut (om inte oftare) ur sin krigar-vatten(?)flaska och om någon i klassen ber han förklara så svarar han bara iskallt; "Fan, jag har inte så bra koll på det där" och han uttryckte även "dom suger kuk" och svärord. Honom gillar vi :D

Något som jag också vill få med är idas och min lilla incident igår på bussen... Både Ida och Jag lyssnar på iPod, ida knackar på min axel för att hon ska säga någonting och börjar komma närmare, så jag drar ut hörluren från örat som är på andra sidan henne och vrider mig för att höra. Och just då, sitter vi där näsa mot näsa i bussen helt chockade. En kille börjar skratta. Det såg säkert ut som att vi var lesbiska. tjulelulu / ewe the man



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0