UTRÅKAD!

Saker går inte som jag vill... hade nyss skrivit ett inlägg som försvann för att jag råka flippa. Men jag har ingenting att göra. Och jag är inte heller speciellt trött eftersom jag sover hela dagarna vilket resulterar att jag blir pigg nu på kvällen/natten! ......Men det finns inte så mycket att göra, och jag kan inte sova heller för att jag hostar. (skärmen fick salivprickar på sig nu)

Till något annat; Mamma kom hem med strepsils halstabletter idag med honung och citron smak NAM :D, ett paket ipren och nytt te!!!!!! Drack en kopp för ett tag sen vilket gjorde susen i musen!

Jag funderar på att göra om mina naglar nu, ska försöka FILA DOM som Nathalie tjatar om att man ska göra och kanske lägga på ett naturliglack! blir nog fin fint :)! tillskillnad från det jag har nu, typ bortskarpade grejer! Saknar mina nageltippar som jag hade förut, det var as läckert tills man såg den riktiga nageln under gelén när den växt.

Jag är också as taggad på att icurl från babyliss 8-) jag tycker den verkar ge lagom lockar/vågor, inte värsta turbon, det är inget att hänga i granen! men den kan även användas som plattång! ;)




Kommentarer
Postat av: jenn

ÅH! Köp en sån så får jag prova! :D haha har alltid velat göra de xD (sen jag såg den på reklam första gången då)

2009-11-13 @ 15:50:52
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sätt igång och fila, vill se resultatet på måndag hahaha ;D

2009-11-13 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0