DAGS FÖR FREDAGSMYS!

Det är helg igen, veckorna går så fort! och det är ju himla braigt ? visst :D Idag var det även en skön skön dag då jag började klockan 10 och slutade 11. Hade bara en lektion ULS, och på den lekte vi lekar. Min grupp instruerade resten av klassen med en lek som heter "Vem vill ha en bläckfiskmamma?" Och det gick as bra! :D
Sen hade jag hål i 3 timmar, fram till klockan 2. Så då åkte jag med Ida och hennes pojke virror till Södetälje och åt på Nancy's :D Hann inget mer än att äta, sen skulle jag redan börja åka tillbaka till skolan... Och spanska lektionen jag skulle ha då var bara en timma, men det kändes som att jag var tvungen att gå för att vi har spanska prov på tisdag så :)

Min lärare hade tänkt att dela in provet i två delar, så att vi gör ena delen på tisdag och andra på fredag. Men eftersom vi i BE har svenska prov då så får vi göra andra delen på studiepasset på torsdag. Och det är helt OK :D då är det gjort iaf!

Efter spanskan gick jag Elin och Sofia ner till stationen för att hinna med 15:18 tåget med anslutning mot Gnesta :) På det tåget mötte jag även upp Carro! Vi gick upp på järna och handlade gotteligott... :) Och efterdet skulle jag boka tid hos frisören, men ringde mamma och hon sa att jag kunde ta hennes tid som är nu på måndag och det gick helt bra för frisöerna med att vi gjorde så :) Så på måndag blir det ändring!

Hur ska jag ha det?!

Ni måste ge förslag nu... det är ju rätt paniken.

Aja, snart ska jag och carro dra hem till henne och se på Idol :) Och jag ska även vara hennes sovkompis, jag ska tvinga henne att klia mig på ryggen så att jag somnar, hon brukar inte säga nej :)



Ha en skön helg allihopp! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så jag missade en bläckfisk lek? ;P haha

Låter som att du haft en bra dag iaf!

Som sagt tycker jag att du gör det brunt eller slingrar det.. men det är vad du tycker som räknas :D slutgiltiga beslutet ligger i dina händer så att säga (a) <3<3

2009-10-09 @ 19:02:16
Postat av: jenny

Åh, kul med frisör ju!!! :D Ska du färga också eller? :D

2009-10-09 @ 19:55:14
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Ida

Gör de mörkare nu till hösten :D sen ere bara att kötta tillbaka ljust på sommaren haha :D tomsson kan!

2009-10-10 @ 14:42:01
Postat av: jenny

Ja visst var den fin :D Får skriva ut en bild till honom så han vet :D hoppas han hittar och köper rätt då :D Men jag tittade på internet och jag tror att jag hittade priserna i australien... Den lite längre varianten som jag vill ha (vet itne vilken du vill ha) kostar 1000 kr :D Här i swe kostar dom 2200 :D :D

2009-10-13 @ 19:34:29
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0