NOBODY KNOWS

Den personen jag spenderar mest tid med är Ida. Hon och jag åker tåg tillsammans till skolan, vi är i skolan, vi åker tåg hem tillsammans, vi skiljs åt, båda går hem till sig, vi är utanvarandra i 1,5 h sen möts vi upp igen för att gå på träningen som är tre gånger i veckan.

Men eftersom det är höstlov ses vi inte lycka mycket, såklart, så jag fick ett önskemål av henne att berätta om mina dagar nu, eftersom att vi inte ses lika mycket för tillfället. För vi saknar varandra, det är så.

Så en update på vad hur lite det hänt... ;(

i fredags så kom jag hem och somnade i soffan och kollade halvt på idol, jag blev as sur efteråt för att jag insett att jag missat min chans att ringa och rösta på Nicklas Hocker... :( och han åkte ut. mitt fel.

i lördags så åkte jag och mamma till stan, södertälje, och hon köpte ett par stövlar till mig :D och jag hjälpte henne köpa nya kläder till sig själv... det hade kommit hem 600 kr i bouns check från H&M som vi fått ihop på något sätt :D jag har hört att man i vanliga fall bara får 100 kr? men vi brukar minst få 200 varje gång :O  aja.. konstigt.

i söndags så vaknade jag, läste min förbaskade engelska bok på 300 sidor. Och jag ogillar böcker... men läste iaf.. sen så ringde jag kusinas och undra om hon inte ville komma hem till mig och mysa :D och såklart ville hon det (a) :D
Vi gjorde varma mackor i ugnen och drack te och såg film :D och som vanligt somnade jag till filmen, och varje gång jenny fråga om jag sov svara jag att jag inte gjorde det såklart :) hatar att erkänna att jag somnat :(

och idag, åkte jenny hem 1.. efter det kollade jag på en shopaholics bekännelser :D haha, den var bra! :) sen läste jag lite bok igen..

SNART, om typ, 15 minuter ska jag på träning med IDA :)

så nu ska jag byta om..

hejdå, lägger senare kanske in lite bilder på nya grejjor jag handlat... :)


Kommentarer
Postat av: jenn

HULKEN! Du tränar ju hela tiden! det ska jag också börja med nu!!!!!! :D

2009-10-26 @ 20:20:54
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hör av dig! :)

somliga saknar ju också dig :(

Kram <3

2009-10-26 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0