IBLAND SÅ.....

Jag är så jävla irriterad, ledsen, arg, sur och känner hat och kärlek samtidigt. Hur fan kan man beskriva den känslan jag har just nu? - det går inte. så jag låter bli.  

Jag sitter ensam i skolan för att mina vänner har gått hem för att dom inte har någon mer lektion, men det har jag. spanska, MMMM. jag längtar sönder.

Ikväll ska jag iaf hem till Nathalie på tjejmiddag för att hon fyller år imorgon och jag hoppas att jag hunnit bli på bättre humör då.. :) JAG VILL BARA HEM, aja, ska öppna spanska boken igen som jag stängde för ett tag sen... Måste göra en gloslista, lära mig glosorna och läsa några kapitel och göra frågor till ett av kapitlerna nu innan klockan 2.

Förlåt för ett förjävlig inlägg, men jag lovar att det behövdes skrivas ner även fast ni inte förstod så mycket. <3




Kommentarer
Postat av: jenny

Kusinas lackar ;) ;)

2009-09-25 @ 17:43:23
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0