Spanska steg 5

Jag har precis haft lunch i skolan och sitter nu och väntar på att min lektion ska börja. Min första lektion i Spanska. Spanska steg 5 som ska motsvara engelska a. Alltså.. :)

Men den börjar först 12:50 och 12:20 börjar studiepass i matte. Så jag kanske ska gå dit ett tag för att ha något att göra. Men det känns inte så jäkla frestande, skulle ju hellre dra en nap.

men imorgon är det helg. Damn vad skönt. Efter skolan ska jag och ida käka på Couko pazo för att fira. Vi firar väl bara för att vi ska äta. Sen senare har jenny bokat mig, som hon själv uttrycker det. Blir det festival eller? Brolle är ju rätt snygg. Eller han ser typ ut som skolans vaktmästare som också är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0