Jättetrött

Alltså det är ju kul att man redan ligger efter i matten efter 2 lektioner. Och känner sig som en pundare som försöker hålla ögonen öppna på lektionen. När jag gick ut från lektionssalen sa min lärare till mig; Evelina sov gott!  Jag tänkte efter en stund och sa; Du med Sirwa.

Alltså, det är ju såhär det blir, man blir en pundare. Jag förstår inte, igår tittade våran klass på en film som alla verkade tycka var skit rolig. men ida och jag satt ju på raden längst fram och sov. Vad fan? det är lika bra.

Jag är rätt irriterad just nu och trött. och lite hungrig. Vet att jag måste plugga men jag gör det sen. Idag var jag ute och körde bil också. Drog ju till med allt idag. Jag har tidigare kört motorväg men inte avfart/påfart så det gjorde jag idag. Körde även i stan för första gången. Och det gick as bra.

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Jag vet,matte suger.. Men sen hösten 09 har jag lyckats klara av både matte a och b (på komvux,haha).. behöver du hjälp så ring,jag ställer upp om du behöver hjälp... Kram din kusin vitamin .))))

2010-08-25 @ 22:57:46
Postat av: Pauliina

Men jag tror att du fixar det ändå,du är en smart tjej :)) Kram

2010-08-25 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0