Don't fall in love...

Heeeeej! :D

Idag var första dagen på praktiken, eller ja typ. Jag vet inte vad man ska kalla det, det var inga elever i skolan för att dom börjar imorgon. Så idag var det mer info-dag om vad vi ska göra och för att få lite kontakt med läraren innan vi börjar på riktigt! Helt okej sådär, :D sluta innan 10. Och vad i helsike skulle jag göra om inte lägga mig och sova satan när jag kom hem? :) - ingenting.
Jag sov till 2 ungefär, sen gick jag ner och kolla på TV med min bror. Vi har en ny TV :D så man kollar ju helst i vardagsrummet nu!!!! war. (min bror går på skolan där jag praoar, så han var hemma idag)
Och det är redan den 11 januari :O men jag hoppas den här veckan går fort, för att den 16 på lördag klockan 12 ska jag färga och klippa håret :D SOM jag har längtat! Och fan vad jag är värd det, jag har inte färgat mitt hår sen juni, det är fan.... 7 månader :O Jäklar :D Bättre än jag trodde. Jag ska bli ljushuvud, eller iaf försöka :S Ljusare* kanske. Sen får jag se om det blir att jag färgar hela grejen eller bara slingar, ska höra med frisöen vad hon tycker är smartast med tanke på hur jag vill ha det. Men jag hoppas det blir bra iaf.

Annars tycker jag det ska bli tråkigt att praoa, bara skönt att slippa åka tåg, slippa plugg, slippa press typ. Så på ett sätt blir det rätt nicebajs. Sen ska det bli kul att se min bror i skolan :D som när man var liten, då gick man i samma skola/dagis! :D

Aja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0