Dagen före fredag! :D

Sådärja, nu är Ida i skolan med mig :D och det känns bättre! :D Imorse försov jag mig 40 minuter men hann iaf! Jag har haft ont i ansiktet idag igen, alltså jag måste typ spänna det/tugga ihop med tänderna eller nått för att när jag kommer på att jag spänner och sen slappnar av känns det som att hela ansiktet flyttas ner typ en halvmeter. Så idag har jag masserat nyllet ganska mycket och varit taggad på alvedon. Men vad ska man göra när man inte har med sig eller inte har i väskan :(

Aja.... idag har det väl inte hänt något nytt direkt. Bara det att idag SKULLE vi äta i matsalen, men vad händer. Korv med bröd står på menyn, går in i matsalen ser att korvarna ligger i vatten med typ lökbitar och nån makaron!!!!!! bläää... så stod det på en lapp att dom haft i soja och ättika typ, och det smakade ju skit. Kul att man fick något i magen....

Men dagen gick ändå rätt fort, och hahaha bra evelina du gick din längsta dag idag till 14:45 :D Sedan på hemvägen så gick ida och jag as sakta. Vi gick hem på 1 timme, annars tar det typ 15 min.... :O aja... när vi går hem iaf så stannar vi och snackar ett tag där vi skiljs åt, och då ska jag ge ida en nötkräm och helt plötsligt hoppar ett rådjur (en bambi) fram från ingenstans!!!!!!

Evelina; IDAAAAAAAA ett rådjur!!! :O
*rådjuret springer bakom husknuten*
Ida; Ewe ser i syne....
Evelina; Hää gjorde jag inte hahahaha

*några minuter senare när vi skiljts åt*

Ida; EEEEEEEWWWWEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Evelina; *vänder mig om* AAAA????
Ida; RÅDJURET STÅR FRAMFÖR MIG!!!!!!!!!!!!
Evelina; HAHAHAH!!!!
Ida; EWE VAD FAN SKA JAG GÖRA, JAG ÄR RÄDD!!!!
Evelina; MEN RYT TILL, SÄG RAAAAAAAAAAWR
Ida; MEN EWE JAG VÅGAR INTE,
Evelina; HAHAH JO DET GÖR DU, synden straffar sig.....

Jaa... vi lyckas alltid göra någonting som är lite annorlunda, men jag gillar det :D

Aja, hörs kanske senare :D

Kommentarer
Postat av: Ida

SLAP DA BASEEEEEEEEEEEEEEEEEEE............

2010-01-15 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0