Första dagen på praoen!



Okeej, då var denna dag avklarad. Och det gick väl bra men det var ju inte kul :S jag antar att det blir roligare när Ida också kommer :) Jag gjorde inte så mycket egentligen.... Först presentera jag mig och Carina berätta lite kort om att jag var hennes gamla elev och bla bla bla :) och WOW vilka korta lektioner dom har och långa raster imellan lektionerna.... <3

Efter första lektionen så gick jag i trappen för att vi skulle ha lektion i natursalen. Och då kommer det en tjej och typ flåsar brevid mig (från klassen alltså) och ba; hee-hee-heeeej *andas* jag gick några steg till upp för trappen och fatta aldrig om hon sa hej til mig, men tillsist sa jag; hej? :D hon ba; hej :D    aa haha, sen så börja hon babbla på dirren. Hon ba; Jag går på piller! jag ba; ..*wtf* aaahaa okej? :) hon ba; Jaa, jag har blivit hundbiten! jag ba; Iajdå... det måste hon gjort ont...? hon ba; skojar du eller?   jag ba; haha nej?  (kände mig helt efterbliven)   sen börja hon prata om sin mamma och att hennes mamma kallar sin bil för PMS-kossa. Och vad fan ska jag svara liksom?! jag drog fram låtsas skrattet och skratta he-he-he-he :D sen börja hon berätta historier om familjens bil och att det bara var hon och hennes syster som hade "magiska fingrar" som kunde starta bilen... och just då kommer hennes storasyster som går i min lillebrors klass och hon ropar över till sin syster "Visst är det bara du och jag som kan starta bilen :D" syrran bara kolla på henne och på mig som om det var jag som sa något... -.-    Sen rulla det väl på under dagen, en av lärarna verkade as nervös över att jag var där. Han fråga mig flera gånger om jag psyka han jag typ; Aa? :D så satt han där och kolla på mig och typ, jag blev irriterad på det :S man ska kolla på dom man undervisar!

Sen blev det tid för lunch och jag gick inte till matsalen :O aldrig i livet att jag går och käkar ensam, så jag tog med mig några mackor och saft och åt i personalrummet :) Efter det tänkte jag dra en pink innan lektionen börja igen, så tänkte jag; lärarnas toaletter måste ju vara fräschare än elevernas! så jag gick dit, och det såg fräscht nu. Det var upptaget så jag stod och vänta, och ut från toan kommer min gamla träslöjdslärare. Han stanna upp och kolla på mig ett tag sen sa han hej och jag med :) och jag var äcklad över att gå in på toan nu... och när jag kommer in dit luktar det träslöjd blandat med bajs. alltså det var ju panik i näsan och i hela kroppen. USSCH !!!!!!!!!! jag vill aldrig träffa på den lukten igen.  jag har nog lyckats äckla er också, men tänk på mig då :O :(

Idag klockan åtta kommer även en serie jag och mamma har börjat följa, förnuft och känsla :) den är bra! Den är gammeldags, fina klänningar osv. När den slutar klockan nio börjar det en film på trean, something new. Den verkar också helt okej så jag tror att jag gör mig i ordning innan dess och sedan bara slappar i sängen alt soffan och sen är det bara somna :D

Jag längtar till frisören :D :D mamma ringde dit idag och frisören sa att det inte spelade någonroll om vi färga eller slinga mitt hår så får se vad det blir :D Åh jag längtar! :D

Aja, nu ska jag dra en kopp kaffe och njuta av att inte ha några läxor. (fast jag har det, men vi kan dra ut på det lite till som alltid. Farligt. )

Pussar! :D






Kommentarer
Postat av: Helena

"Efter första lektionen så gick jag i trappen för att vi skulle ha lektion i natursalen. Och då kommer det en tjej och typ flåsar brevid mig (från klassen alltså) och ba; hee-hee-heeeej andas jag gick några steg till upp för trappen och fatta aldrig om hon sa hej til mig, men tillsist sa jag; hej? :D hon ba; hej :D aa haha, sen så börja hon babbla på dirren. Hon ba; Jag går på piller! jag ba; ..wtf aaahaa okej? :) hon ba; Jaa, jag har blivit hundbiten! jag ba; Iajdå... det måste hon gjort ont...? hon ba; skojar du eller? jag ba; haha nej? (kände mig helt efterbliven) sen börja hon prata om sin mamma och att hennes mamma kallar sin bil för PMS-kossa. Och vad fan ska jag svara liksom?! jag drog fram låtsas skrattet och skratta he-he-he-he :D sen börja hon berätta historier om familjens bil och att det bara var hon och hennes syster som hade "magiska fingrar" som kunde starta bilen... och just då kommer hennes storasyster som går i min lillebrors klass och hon ropar över till sin syster "Visst är det bara du och jag som kan starta bilen :D" syrran bara kolla på henne och på mig som om det var jag som sa något... -.- "



HAHAHAHHAHA jag dör!!

2010-01-12 @ 20:26:08
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Slick

haha :D

2010-01-12 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0