behöver nya batterier

damn vad trött man kan vara av att göra ingenting. eller jag har ju gjort någonting i en hel vecka. inte varit ensam en enda dag. att vara själv kan vara as skönt, då tänker huvudet av sig själv. inte på samma sätt som om man är med någon. det är kul att vara med kompisar såklart, men man blir fan trött också.

så nu ligger i soffan med fötterna på bordet och kollar tv. och tänkte fortsätta sysselsätta mig med det. Har kollat på australian masterchef, kollar på tyra banks show och ska kolla på top model 3. Hungrig är jag också. och sötsugen. men när jag är hungrig blir jag sötsugen, så egentligen är det ju mat jag vill ha. min hjärna försöker bara distrahera mig.

Hörs när jag fått tillbaka mina superkrafter.

Kommentarer
Postat av: J e n n y

Jobbigt läge! Gör en varm macka, det hjälper säkert :D

2010-07-16 @ 16:03:37
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0