Film kväll

Har precis kollat på den första Johan Falk filmen, lika bra igen som första gången jag såg den! :) Joel Kinnaman är så snygg det är helt.. aa

Snart ska jag in i duschen och tvätta min piercing med oparfymerad flytande tvål = muttatvål haha. Min andra skötte jag med alcosprit eller vad det heter. Men han förbjöd mig att använda det, och sa den tvålen så jag gör väl som han säger. eller?

Diary of a horny housewive blir det inte för mig ikväll, nästa films namn heter The notebook. 1 år sen jag såg den sist och jag har letat som en runkballe efter den, och tadaaa så är det plötsligt på hårddisken. :D Min favorit film så jäkla fin.




Kommentarer
Postat av: J e n n y

Va? Tittade inte du på Diary of a horny housewive?! :O

2010-07-08 @ 13:01:30
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0