Min nya vän

Jag hatar att börja mina inlägg, det känns alltid så fult. Men jag vill ju skriva så måste ju börja med något. Igen är det sådär länge sen jag skrev sist, lika bra.


Denna vecka har jag varit barnvakt åt lilleman. På måndagen så gick jag, lilleman och jenny till stranden och var där några timmar. Det gick ganska bra ända tills det var dags att dra. Då klamrade han sig fast i träd och grina, så jag drog honom därifrån. Tur att man är stark då :)
På tisdagen så var vi bara hemma. Jag gjorde jättesnäll frukost till han. Och jag lät han spela x-box. Sedan tog jag med han ut och hade vattenkrig med han! Och vi övade också på att bromsa mjukt när han cyklar.
Onsdagen drog vi till tom tits med Jenny! Där var det väl rätt ok. Jag fick med mig en kompis hem.

Klemens.


Kommentarer
Postat av: jenny

alltså klemens, så äckligt! xD

Och du lät värsta brutal "jag drog honom därifrån" haha :D xD

2010-07-03 @ 21:51:56
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0