Jätte äcklad





Jag har sedan några år varit rädd för bin. Denna sommar har det utvecklats något enormt, alltså nu är jag nästan rädd för allt som flyger.

Mitt öga får mig att vara rädd för allt som flyger, små äcklen. Det var någon kväll sen en harkranka. äckligt stor mygga iaf var på mitt rum när jag skulle sova. Den bara kröp längs mina väggar och lät. Jag försökte döda den, men misslyckades. Då vaknade jag flera gånger om natten och hörde dens små tassar krassla på mina väggar... panik.

Och varför jag nu skrev det här, var för att jag råkade kolla åt höger om mig och se en gående harskranka, och jag misstänker att det är samma jävel. Så jag tog det jag hade närmast och det som var hårdast och det var min kalender. Slog den, men den hann fly. Den flydde under kudden jag satt på. Jag lyfte och kollade, den var spårlöst borta. Så jag fick sån jävla panik att den flygit in i trosan, in i murran alltså, så jag var tvungen att böja mig och kolla. Och tur som fan så var den inte där, men jag hittar den inte nu heller....

Alltså, jag blir ju ÄCKLAD vadfan. Nyss kom min mamma och sa godnatt till mig, och jag berättade om att det går runt ett djur här. Då tyckte hon synd om den och sa åt mig att döda den ordentligt?  okej.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahah jävla muppunge!

2010-07-04 @ 11:02:26
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0