femtonde juni






Denna morgon vaknade jag som jag ganska ofta brukar vakna när jag sover med jenny. Jag vaknade av att hon pickade på mitt huvud med sitt finger tills jag motvilligt steg upp. Att göra något sånt är typiskt jenny, och typiskt mig att vakna med mansröst. Men vad ska man göra?

Vi åt frulle, solade på hennes altan ett tag innan vi tog bussen till stan. Där gled vi runt och köpte tillslut mat från nancy's och satte oss vi maren och käka. Frukost M med curryröra och chokladboll eller bulle går inte att inte vilja ha.

När vi kom tillbaka hem till henne igen så har vi kollat filmer. Bert den siste oskulden och nyss bröllopsduellen. Vi ska snart koka te. Vi ska prova hennes nya te hon köpte idag, hoppas det inte gör mig besviken.

Kommentarer
Postat av: J e n n y

jag gillar att picka dig i huvudet honey! :D

2010-07-15 @ 21:46:46
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0