Många frågor

Lovar du att vara ärlig? det kan jag lova

Du heter: Evelina

Smeknamn: Ewe/Eve, klimpen

Låt som när du är ledsen sörjer till?: det är olika, man är ledsen över olika saker = olika låtar

Beroende av: närhet och kärlek

Vad tror folk om dig?: att jag är galen

Stämmer det?: jahadu

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina kläder tror jag :)

Vad säger du för att imponera på någon?: att jag har gult bälte i take wando
Hur imponerar man på dig?: men jag brukar inte känna mig imponerad, jag känner mer oh gush
Brukar du skratta för dig själv?: Ja :D jag har vaknat skrattandes två gånger

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "klaga inte då" från Alexander
Var bor du?: Järna
Trivs du där?: Bästa stället!
Äger du några converse: Japp, ett par svarta i högmodell.

Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nån gång

Är du allergisk mot något: Jag tror jag är det mot jordnötter. Det börjar klia under mina fötter då som satan. och överkänslig mot pollen.

Hur svarar du i mobilen: Hej eller hallå blir bra :D

Antal timmar sömn inatt: Nu under sommaren blir det många långa och sköna timmar, jag gillare :D

Brukar du komma i tid: japp om det inte är strul med buss/tåg.
När mår du bra: när min mamma och bror mår bra

När blev du fotad senast: av mig själv då jag posea som en nörd brevid mitt kvällsmys. försökte vara en riktig bloggare men passade inte ens in i fotot hahaha

Hur känner du dig nu: fortfarande trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt och kanske nån annan färg till det.

Vad tycker du om fötter: jag tycker att dom gör ont :(

Vad saknar du: Härligt pirr i magen och min pappa.

Hade du en bra kväll igår: Japp, varmamackor, film och jenny.

Favorit dryck på morgonen: Beror på vad jag hinner. Apelsinjucie om jag inte har tid. Te om jag har tid.

Rakar du benen: Ja men man kan bli lite lat vintertid

När brukar du oftast gå och lägga dig: halv 12- 12 på skoldagar, nu på sommaren vänder man lite på dygnet.

Är du blyg?: Inför främmande människor ibland, annars inte det minsta.

Sysslar du med någon idrott: Skulle inte kalla det idrott, skulle kalla det pump.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, vet inte. Jag har inte fattat vad man menar med det där.
Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: bara vara en kille och gå runt och självklart dra en eller två handtrallor

Är du nöjd med ditt liv: Det är bra.

Är du bortskämd: Nej eller beror på vad man jämför med såklart.
Vad gör du i morgon: Sover så länge jag kan, sen kanske jag drar till stranden.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag har aldrig riktigt haft någon kändis förebild, min mamma kanske

Vad längtar du till?: Finland, min födelsedag och min och kusins utomlandsresa.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Det har jag! Tål inte vara med människor som bara tramsar.

Vad använder du för shampoo?: Ett frisörshampoo Goldwell kerasilk

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: Ja, det är klart

Gröna eller röda äppeln: Äpplen är inte riktigt min grej, mandarin eller päron är godare.

Gillar du golf: Nej, jag är hellre släparen

Vilken tid gick du upp idag: 11 tror jag :)

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej men jag ska göra det idag

Har du strumpor på dig nu: Nej, konstigt nog. Jag brukar alltid ha yllestrumpor på mig, men nu är det jättevarmt. men blir ju lite sugen

Är det okej att gråta: Ja, det lättar lite från axlarna att göra det.

När grät du senast: Några tårar till the notebook för nån vecka sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa bil, spara, köpa fina saker till min familj :)

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag tycker man ska ha det man tycker är snyggt :D då är priset strunt samma

Har du piercing: Jag har två hål i naveln

Vill du gifta dig: Om jag träffar någon jag vill gifta mig med, annars känns det inte som något måste

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: på sommaren är det skönt

Är du bra på att laga mat: Jadå det är bara att chansa lite
Är du flygrädd: Ja lite

Hur vig är du: men jag kan bita i min tå

Är du musikalisk?: Nej, men jag älskar att sjunga, dansa och lyssna på musik.

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft eller jucie

Vilken är din favoritglass: Vanligglass med chokladkross är gott 

Tror du på ett liv efter döden: det måste det finnas

Tycker du om sushi: jag har aldrig smakat men lukten gör mig inte sugen
Vad äter du helst när du ser på film: varma mackor eller chips/godis

Har du tandläkarskräck: Nej :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag gillar att vara uppe på kvällarna

Vilken ögonfärg har du: blågrå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger

Biter du på naglarna: nej äckligt fan

Röker du: det gör jag inte heller :)

Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 gånger i veckan när det är pass, nu typ ingenting.
Senaste låt du hörde: det kommer jag inte ihåg


Kommentarer
Postat av: J e n n y

"Vad säger du för att imponera på någon?: att jag har gult bälte i take wando" hahahahah, jag blev fan impad!

2010-07-17 @ 13:05:17
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Michelle<3

hur kan man ha 2 navel piercingar?

2010-07-19 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0