Vad vare nu rå?

Hejsan på er. Har ingenting att göra, har kollat igenom alla bloggar, kollat klipp på youtube, kollat facebook, skriver med ingen på msn. Och är med jenny, men hon pluggar lite körkortsteori. Hoppas hon är klar snart, jag vill ju iaf typ prata, sova, eller kolla på tv :D

Idag har det blivit en lite slapp dag. Vi hade väckning på morgonen för att vi trodde det skulle vara bra väder. Men det var det inte, så vi somnade om. Låg i sängen och glodde lite på disney channel och åt frukost. Varma mackor blev det, favorit typ.

Sedan fixa vi oss och pallra oss ner mot stan. Där skaffade jag mig ett intyg att jag får åka utomlands fast jag är under 18 år (Y) bra att ha det gjort. Sedan var det dags........... Jag tog ett till hål i naveln!!!
Åkte hem till jennys farmor efter det och åt middag, sedan hem till mig i Järna. Tog en power walk på en timme, riktigt skönt efteråt. Sedan en kopp te på det. Toppen på snoppen! :)



Jag diggar mina dödskalle trosor haha


Kommentarer
Postat av: J e n n y

Shnyggt! :D

2010-07-07 @ 01:15:58
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0