Inne i stugan

Först och främst, grattis kusinas som kom på första sidan på blogg.se igen!
Haha nu är hon säkert förvånad över att jag visste hur man länkar också, men det är lugnt jag gillar att överraskas.

Jag har idag hängt med mina småkusiner och sov middag samtidigt som dom. Vi var även på finlands typ "ica maxi" och köpte glass. Och barnen åt som vanligt med hela nyllet. Skit gott med glass nu när det är så varmt här, typ 20 grader. 20 grader, när fan brukar det vara så varmt här? det måste vara den där ryssvärmen som det skrivits om! Rysslands värme är iaf mer än välkommen att gästa mig.
...Trots det,  så finns det fortfarande snöhögar... fattar inte hur det går ihop, det borde ju smälta.

Jag blir rätt frustrerad ibland, jag har ingenting att göra förutom att vara med barnen. Det är kul att vara med dom, men jag behöver ju göra något annat också. Typ prata svenska vad vet jag.

Ska kila in i bastun nu där mamma väntar med björkriset, hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

hahah björkris?! ritig finsk bastu...

Och ja! jag är förvånad, haha :D

2010-05-15 @ 11:58:54
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0