Titta vad katten släpa in



Efter pepparkaka dagen åkte Pistol, jag och Anna till stan för att käka. Det var dags för ida att hitta nya skor, dom där är ju inget att hänga i granen precis. Och hennes jävla tjat om hur hon har ont i fötterna och går som en crackhora, aa fanns inget annat att göra.

Jag var inte på sånt jävla shopping humör, men alltid när man inte är sugen så hittar man grejer. Jävla flyt då. Nu hittade jag typ mer än jag gjort på 7 år. Nästan iaf, jag har haft en shopping svacka, för ALLT är så jävla fult.

Aja det här släpa katten in iaf




Kommentarer
Postat av: j

fin fin fina saker!

2010-11-26 @ 00:23:26
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oh skinnhandskar! Snyggt!

2010-11-26 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0