att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Igår offrade jag mig och gick på Saw 7 3D med jempa. Men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, jag värmde ju upp med 4:an kvällen innan. Det var inte så mycket 3D effekter heller som jag trodde det skulle vara, kollade på trailern till 7:an och då såg det ut som att en gris skulle lyfta upp en ur biostolen, så jag satt ju och väntade på att få bli lyft av grisen hela tiden.

Idag har jag varit på stan med mamma, jempa, mormor och mormors syster. Hittade två tröjor, tre par trosor och en ring. Vi åt även pizza på rimini, för att min mormor äter bara pizza 1 gång om året och det är när hon kommer till Sverige på semster.

Min mormor fick en ringklocka som det står "RING FOR SEX" på av sin syster.. kanske råkar jag ta den..?
Nu har jag haft nått att göra tills DH (Desperate Housewives) börjar. Tack.

 


Kommentarer
Postat av: j

Hahahahah, alltså hahaha. Du MÅSTE börja skriva oftare nu xD



Älskar biten om saw xD haha "värmde upp med 4an" och 2satt och väntade på att bli lyft av grisen" hahahah :D

2010-11-03 @ 13:57:01
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0